• 0 termék 0 Ft
  • REGISZTRÁCIÓ
32 980 Ft

Batthyány Kastélyszálló ****

A festői Zala völgyében, több hektáros, gondozott parkban fekszik a Batthyány család egykori kastélya, ahol most Ön lesz a vendég. A gazdag történelmi múlttal rendelkező, mára gondosan felújított épületegyüttest romantikus elegancia jellemzi. Korhű bútorokkal berendezett, de a mai kor igényeinek tökéletesen megfelelő, kényelmes szoba vár Önre. Ez a helyszín tökéletes búvóhely, távol a világ zajától, ahol minden az Ön pihenését, kényeztetését szolgálja - főúri módon. A kastélyszálló igényes wellness-szolgáltatásait feltétlenül ki kell próbálnia! Relaxáljon a szaunában, engedje testét ellazulni a gyengéden gyógyító, melegvizes termálmedencében, majd frissítse fel magát a pezsgőfürdőben! A tökéletes kényeztetést különböző masszázsokkal – relaxáló, mézes, aromaolajos vagy talpmasszázs – egészítheti ki. A hatalmas parkban, a medence partján a nyugalmas tájat csodálva megpihenhet, este pedig a bordó vagy a zöld teremben elfogyasztott ízletes vacsora után a teraszon ülve gyönyörködhet a csillagos égben egy pohár jó bor mellett. Adja át magát a romanikus kikapcsolódás élményének!

img img

Feldobox élménykupon az alábbiak közül egyre jelent meghívást:

1 éjszaka 2 fõre kétágyas szobában, félpanzióval (bõséges svédasztalos reggeli, a fõétkezés 3 fogásos menülapról választva) valamint egy meglepetés ajándékkal. Termálfürdõ, szauna, pezsgõfürdõ és szabadtéri medence igénybevétele.

Az elhelyezés történhet a kastélyszálló vagy a kúria épületében, a szabad kapacitástól függően.

Amennyiben szeretné meghosszabbítani itt tartózkodását, a Kastélyszálló kedvezményt biztosít a további éjszakák árából.

A Feldobox Élménykupon Karácsony, szilveszter, március 15., húsvét, pünkösd, augusztus 20. és október 23. kivételével egész évben bármikor felhasználható.

Hasznos információk

- Díjtalan zárt parkoló.
- Gyermekeknek 2 éves korig ingyenes.
- Gyermekkedvezmény 2-12 éves korig.
- Egyes szobákban van lehetõség háziállatok fogadására.
- Ne felejtse otthon fürdőruháját!

Programlehetőségek helyben

Termálfürdő, pezsgőfürdő, szauna, relax infraszauna, kozmetika, szolárium, masszázs, szabadtéri medence, strandröplabda pálya, teniszpályák, biliárd, darts, asztalitenisz, lengőteke, gyermekjátszótér.

Programlehetőségek a közelben

- Lovaglás, lovas kocsi, horgásztó.
- Termálturizmus: Kehidakustány 2 km, Hévíz 8 km.

Elérhetőség/Megközelítés

Batthyány Kastélyszálló ****

Cím: Zalacsány, Csány László u. 24.
Telefon: 83/ 537-000; 20/968-1132
E-mail: info@wellnesskastely.hu
Megközelítés: Nyugat-Dunántúl, Dél-nyugat BalatonHévíztõl 8 km, Keszthelytõl 18 km.Budapesttõl 200 km, M7-es autópályán Balatonújlakig, onnan 76-os úton Zalacsányig.

Megtekintés térképen

Videó

Élménybeszámolók

Élménybeszámolóink a felhasználók által kitöltött elégedettségi kérdőívekből és spontán visszajelzésekből származnak.

Balázs Alexandra (Budapest), 2019-04-27

Igényesen berendezett tiszta szoba, finom választékos vacsora és reggeli. Különleges söröket kóstoltunk, szaunaszeánszon is részt vettünk. Különleges élmény volt egy igazi kastélyszálló kipróbálása, szuper programokkal és környezetben, valamint szuper személyzettel.

Mérő Gáborné (Nemesvid), 2018-12-27

A szoba minden igényt kielégítő volt, a kezelés nagyon jó hatású volt, a felszerelés tökéletes. Nagyszerű élményekkel távoztunk, minden tekintetben.

Tóbiás Rita (Gyömrő), 2018-12-26

Nagy, tágas szoba, minden nagyon kényelmes és tiszta. Jutalomfalattal várták a velünk érkező kutyusunkat.

Dózsáné dr. Spanga Zsuzsanna (Taksony), 2018-12-16

Tökéletes ünnep előtti wellness üdülésben volt részünk. Minden tekintetben nagyon kellemesen töltöttük az időt, az egész család nagyon jól érezte magát. A különleges ünnepi programok - sült gesztenye, forraltbor - nagyon megleptek.

Ferenczyné Bognár Klaudia (Veszprém), 2018-10-15

Jól felszerelt, tágas szoba, barátságos személyzet, remek Wellness rész, nyugodt környezet, a vacsora, reggeli változatos. Pihenhettem és kikapcsolódhattam a férjemmel együtt.

Vass Tibor (Kőröshegy), 2018-01-08

Rugalmasan és korrektül megoldottak mindent. Kiváló volt.

Dávid Zita (Pécs), 2017-12-01

Az élménykártyával standard szobát foglalhattunk, azonban lakosztályt kaptunk, melyre a recepciós azt mondta, hogy kedveskedni szerettek volna. Mivel kisbabával utaztunk, melyet előre jeleztünk, biztosítottak számunkra kiságyat és fürdetőkádat is. A hotel vendégei meglepően kedvesek és közvetlenek voltak. Nem éreztük, hogy rosszallóan tekintenének ránk, akkor sem, ha a gyermekünk hangosabb volt az étkezések során.

Péczeli Viktor (Budapest), 2017-02-20

Csodálatos és pihentető környezet várt minket a Batthyány Kastélyszálló ****-ban. A recepción bejelentkezve kaptunk egy programlistát, hogy az ott tartózkodásunk alatt milyen programokat biztosítanak ingyen a vendégeknek. Ezen programok közül többön is részt vettünk (Pl: Szauna szeánszok, minigolf bemutató és játék),. A Szaunaszeánszok és a virgács kezelés különösen jók voltak.

Andrási István Tibor (Abony), 2016-11-02

Kiválóan éreztük magunkat, kényelmes, barátságos, "főúri" hangulatot árasztott a szoba. Jól esett a kedves fogadtatásul szánt ital, kávé, tea. Nagyon jót pihenhettem, élvezhettem a személyzet kedves figyelmességét. Jó időt fogtunk ki, ezért a szabadtéren sok időt tudtunk a helyszínen és a környékén is eltölteni.

Zsákai Péter (Budapest), 2016-07-23

Mindenkinek jó szívvel ajánljuk a Batthyány Kastélyszállót Zalacsányban. Gyönyörű a kastély és a körülötte lévő park. A szálló ízléses, szépen felújított, rendezett, tiszta. Csak szuperlativuszokban tudunk beszélni a helyszínről, a személyzetről, az ételekről, a tisztaságról, mindenről. A környező településeken pedig sok a látnivaló, nagyon szép a táj. Mi nagyon örülünk, hogy ezt a helyszínt választottuk és még biztosan vissza fogunk látogatni. Pozitív csalódás, hogy ilyen színvonalú helyszín is van Magyarországon és hogy a "pénzünkért" minden igényünket felülmúló szolgáltatást kaptunk. A helyszín, a személyzet, minden tökéletes volt.

Márta Tímea (Kaposvár), 2015-12-27

Nagyon tetszett maga a szálloda épülete, a hozzátartozó park is szép, valamint a wellness részleg is jó volt, az ételek is finomak voltak. Jól éreztük magunkat végig.

Domján Ágnes (Nagykanizsa), 2015-11-26

Erről a kastélyól csak jókat lehet írni.Kastély parkja gyönyörűen rendezett.Recepciónál kedves volt a fogadtatás,elmondtak minden információt! Pl: wellness nyitva tartás,vacsora időpontját.Az 5-ös szobában voltunk elszállásolva ahonnan gyönyörű volt a kilátás a parkra.Szobában nagy tisztaság és rend volt.Wellness részlegen minden működött,sőt egy kedves gyógytornász hölgy még vízi tornát is rendezett számunkra.Vacsora és reggeli bőséges,ízletes és finom volt+desszert színes skálája! A felszolgálók mindenre figyeltek!!:) Itt szinte úgy érezheti magát az ember,mintha nem is ebben a században lenne! Összességében minden fantasztikus volt! Csodálatos környezet remek személyzettel!! Felülmúlhatatlan élmény!!! Nagyon jól éreztük magunkat! Remélem még visszatérünk!

Sarkady Pál (Gyál), 2015-10-22

Nagyon szépen, korhűen felújított szobák, és az egész kastély. A közelben tett sziráki kirándulás nagyon jó volt.

Horváth Tibor (Budapest), 2015-03-12

A szálloda kellemes volt, különösen a wellness részlege. A szaunaszeánsz és a szaunamester ( leány ) kiemelkedően jó program volt. A szoba tágas, jól felszerelt. Az étkezések ill. a kínált ( büfé ) ételek igen jó színvonalúak voltak. A wellnes és a szaunaszeánsz tetszett a legjobban.Köszönet a programért, igen jól éreztük magunkat.

Stál Norbert 2015-02-15

Nagyon szép szobát kaptunk, valóban időutazás volt. A párom születésnapjára készített torta isteni finom volt és tökéletes meglepetés volt számára. A szálloda wellness részlegén igénybe vett szauna szeánsz és vízi torna nagyon jól sikerült.

Zsolnár Veronika 2015-02-15

Egy tökéletes időutazás volt a számomra a kastély és a szoba is 200 évvel röpített vissza az időben. A személyzet kedves és nagyon udvarias, a kiszolgálás tökéletes volt A páromtól a születésnapomra egy meglepetés tortát kaptam, amit helyben készítettek és isteni finom volt.

Scheiringné Höchst Éva 2014-02-02

A szoba minden igényt kielégítő volt, a személyzet barátságos és készséges, az ételek kiválóak,a wellness felszereltsége maximális. Nyugalom, kikapcsolódás, pazar ételek.

Uhlarik János (Kaszásdűlő), 2012-06-05

A recepción nem ismerték a feldobox-ot, ezért nem kaptuk meg a meglepetés ajándékot, de nagyon segítőkészek, kedvesek voltak. Meghosszabbítottuk az ott tartózkodásunkat egy nappal; sajnos betegség miatt a + 1 napot az ágyban töltöttem. Sajnos nagyon rövid az egy éjszakás csomag.