• 0 termék 0 Ft
  • REGISZTRÁCIÓ
39 650 Ft

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness ****

Elegancia és elérhető luxus várja Önt a vadonatúj, gyönyörű Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness szállodában. A névválasztás nem véletlen: a balneológia, más néven gyógyfürdőtan az ásványvizek, iszapfélék, tengeri és folyami fürdők gyógyítási célokra való felhasználásával foglalkozik. Itt a magas minőségű gyógyvíz jelenlétére épülnek a széles spektrumú wellness- és gyógyászati szolgáltatások. Hazánk egyik legjobb, szulfidban gazdag gyógy- és termálvizének áldásos hatását - kivételes módon - Ön már az épületen belül élvezheti. A szálloda filozófiája: megadni a teljességet, a test, a lélek és a szellem harmóniáját. Ha Ön is magasra teszi a mércét, egyszerre vágyik egészségre, luxusra, kényeztetésre, ínyenc gasztronómiára és a vitalitását javító wellnessre, akkor ez a helyszín igazán ideális választás lesz!

img img

Feldobox élménykupon az alábbiak közül egyre jelent meghívást:

1 éjszaka 2 főre classic kétágyas szobában félpanzióval, és 1 alkalommal szauna szeánszon való részvétel.

VAGY 1 éjszaka 2 főre classic kétágyas szobában félpanzióval, és 2 fő részére 20 perces kényeztető kezelés az alábbi kínálatból: Svédmasszázs, Frissítő Talpmasszázs, Relaxációs arc- és fejmasszázs.

Az úszó-, élmény- és gyógymedence, a naturista-, finn-, infra- és a merülő medencés szauna, a gőzkamra, a barlangzuhany, a tepidárium, az aroma-, só- és jégkamra, és a fitness terem, valamint fürdőköpeny és törölköző korlátlan használata.

A Feldobox Élménykupon hétköznapokon szabadon felhasználható, hétvégente csak minimum plusz 1 éjszaka foglalásával. Március 15., iskolai tavaszi szünet, Húsvét, Pünkösd, Augusztus 20., Október 23., November 1., iskolai őszi szünet, Karácsony és iskolai téli szünet idején csak minimum plusz 2 éjszaka foglalásával használható fel. Szilveszterkor a kupon nem érvényes.

Hasznos információk

- Bejelentkezés 14:00-tól, kijelentkezés 11:00-ig.
- A masszázsra előzetes bejelentkezés szükséges.
- Díjtalan, kamerával megfigyelt parkoló.
- Ingyenes WiFi a hallban, vezetékes és részben WiFi internet a szobákban.
- Gyermekeknek 5 éves korig ingyenes, 18 éves korig kedvezményes.
- Kistermetű háziállatok fogadása térítés ellenében lehetséges.
- Mozgáskorlátozottak részére kialakított szoba.

Programlehetőségek helyben

- Feltöltődés a Balneo Terápia részlegen és a Szaunavilágban.
- Luxus kezelések a Spa Marine-ban és szépségápolás a Beauty Farmon.
- Strandolás és gyógyterápia Zsóry Gyógy és Strandfürdőn.

Programlehetőségek a közelben

- Folklór programok a Matyó Múzeumban és skanzen élmény a Hadas városrészben.
- Kirándulás a Bükki Nemzeti Parkban.

Elérhetőség/Megközelítés

Balneo Hotel Zsori Thermal & Wellness ****

Cím: 3400 Mezőkövesd, Fülemüle u. 2.
Telefon: 49/505-030
E-mail: info@balneohotel.hu, sales@balneohotel.hu
Megközelítés: Az M3-as autópályán a 128-as km-nél a mezőkövesdi lehajtónál. Innen Zsóry-fürdő kb. 6 km, a hotel a fürdőtől 80 m-re található.

Megtekintés térképen

Élménybeszámolók

Élménybeszámolóink a felhasználók által kitöltött elégedettségi kérdőívekből és spontán visszajelzésekből származnak.

Berentés Gyuláné 2017-12-19

Bárkinek ajánlhatom, aki pihenésre és felüdülésre vágyik.

Fábrikné Boros Katalin 2017-07-02

A szobák ízlésesen berendezettek, rendkívül tiszták. A teljes személyzet (szakácsok, pincérek, masszőrök, recepción dolgozók, takarítók) figyelmes, segítőkész.. A gondoskodás példaértékű. Különleges ételekkel ismerkedtünk meg, pazar ízeket élvezhettünk. A masszázs csodálatos élményt nyújtott, a gyógyvíz és a szauna hatásos volt.

Nemeskéri Huba 2017-03-15

Változatos ételek, kellemes masszázs kezelések, tiszta szoba,gusztusos környezet, szép wellness részleg. Fantasztikus volt a masszázs rituálé.

Bukta Józsefné 2016-12-14

Mindennel tökéletesen elégedett voltam a szinvonalas hotelben. A wellness részleg csodás,nagyon jól éreztem magam. Kedves,segítőkész volt a személyzet,a szoba tiszta,kényelmes volt. Fenséges volt az élménymedence jacuzzi sarkában fürdőzni a hóesésben és a holdfényben.

Németh Ildikó Bianka 2014-09-26

Nagyon szép volt a szoba, tágas volt , jól felszerelt, kellemes hangulatú. A személyzet kedves és segítőkész volt. Remek hely fiatal és idősebb generációk számára egyaránt. A masszázs remek.

Hlavács Kitti 2014-08-16

A szoba gyönyörű, tiszta és komfortos volt. A kiszolgálással és a wellness részleggel is teljesen elégedettek voltunk, a szaunákat is kihasználtunk, az illatkamra valami varázslatos volt. Teljesen ellazultuk és tökéletesen kikapcsolódtunk. A vacsora és reggeli bőséges kínálata és mennyei ízek felül múlták elképzeléseinket. Isteni finomak voltak az ételek, bármikor szívesen visszamennénk, és a Zsóry strand belépőket nagyon jó ötletnek tartjuk, ki is használtuk.Nagyon hálásak vagyunk az érkezésünkkor szolgálatban lévő recepciós hölgynek és a karbantartó úrnak. Bár dugó nem volt a fürdőkádunkban, ezt is gyorsan megoldották.Köszönjük a precíz, gyors és kedves kiszolgálást! :)

Szakács Orsolya 2013-12-27

Két napot töltöttünk a szállodában, a személyzet segítőkész volt, a wellness részleg szolgáltatásaival különösen elégedettek voltunk. A félpanziós ellátás kifogástalan. A masszázs szuper volt!

Gáspár Attila 2013-11-01

A Hotel és a szoba igényes, tiszta, színvonalas, a személyzet figyelmes, udvarias. Az étel és italválaszték bőséges, ízletes, vacsorakor az élőzene kellemes volt.

Sziki Ágnes (Budapest), 2011-11-26

Nagyon tetszett a Zsóri Hotel kínálata. A szoba kényelmes, tágas. A személyzet kedves, minden problémánkat megoldották, pl késői időpont volt csak a masszázsra, de ők fenntartották nekünk a szobánkat és 11h helyett elég volt 15h-kor távoznunk. Nagyon köszönöm, fantasztikusan éreztem magam!

Hamzáné Szántai Krisztina (Gödöllő), 2011-11-02

100 km-es körzetben a Zsóri Hotelt találtam a legjobbnak. A szoba nagyon klassz volt,masszázson vettem részt,ami szintén jó volt.A welness részleg és a programok kiválóakvoltak. A medencék méretei csalódást okoztak, egy kicsit nagyobbra számítottam. Ettől függetlenül nagyon jól éreztem magam. Igazán feltöltődtem!

Szántósi Blanka (Budapest), 2011-06-04

A kiszolgálás és a kezelés profi szintű volt. Nagyon elégedetten és felfrissülve távoztunk. Ingyen süteményt is kaptunk

Simon Szilvia (Kisújszállás), 2011-04-17

A szüleim és a húgom sem volt még soha wellnessezni, így őket is elvihettem magammal a cégemtől kapott Kényeztetés ajándékdobozzal a Zsóri Hotelbe. Gyönyörű a hotel. Nagyon segítőkészek az ott dolgozók. Helyben ebeédeltünk, és sok dolgot ki tudtunk próbálni. Öröm volt számomra a szüleimet boldognak, felszabadultnak látni. Nekem ez tetszett a legjobban.

Hegedűsné Nagy Erika (Hajdúböszörmény), 2010-09-15

Wellness Üdülés doboz nyereményemet a Hotel Zsori-ban használtam fel, mivel szerintem ennek voltak a legmegfelelőbbek a szolgáltatásai. Nem csalódtam, minden nagyon tökéletes volt.