• 0 termék 0 Ft
    Kosár
    Ön a következőket választotta:
    Kosárban összesen:
    0 db
    0 Ft
    BEZÁRÁS
  • REGISZTRÁCIÓ

Gyakran Ismételt Kérdések

Mi a Feldobox élmény ajándék?

Egy olyan ajándék, amivel lehetetlen tévedni! Az ajándékdobozban egy katalógus van, sokféle programmal, és egy élménykupon, melyet hétköznapi nyelven akár utalványnak is nevezhetnénk. De alapvető különbség, hogy egy átlagos utalvánnyal ellentétben ezen ár nincs feltüntetve: a kupon egy szolgáltatásra való jogot testesít meg, és a katalógusban bemutatott programok bármelyikére érvényes. A megajándékozott maga választhat programot, és lefoglalja a neki megfelelő időpontra.

Feldoboxot kaptam

  • Hogyan foglalhatom le a nekem tetsző programot?

    Miután kinézte a katalógusból vagy itt a honlapon az Önnek legvonzóbb programot, vegye fel a kapcsolatot az érintett partnerünkkel, kinek elérhetőségeit megtalálja a programot bemutató oldalon. Egyeztessenek időpontot. Mondja meg, hogy melyik Feldobox utalvánnyal érkezik, és pontosan milyen szolgáltatást szeretne (vannak olyan partnerek, akiknél egy-egy utalvánnyal többféle program között is lehet választani).
  • Lefoglaltam egy programot, de közbejött valami és nem tudok elmenni, mit tegyek?

    Mindenképpen tájékoztassa erről partnerünket, mondja le a foglalását. Egyeztessenek másik időpontot, esetleg programot.
  • Meddig használhatom fel az ajándékom?

    Az érvényesség ideje fel van tüntetve mind az utalványon magán, mind a dobozokon kívülről. A lejárat az adott vagy a következő év december 31.-e, attól függ mikor vásárolta az Önt megajándékozó személy vagy szervezet, és mikor kapta ajándékát.
  • Le fog járni az utalványom, fel tudom utána is használni?

    Az ajándékokon azért szerepel lejárati dátum, mert addig érvényesek. A lejárt utalványokat partnereink nem fogadhatják el, ne próbálja meg náluk felhasználni. Mindenképpen a lejárati időn belül használja fel ajándékát. Erre több hónap áll rendelkezésére, ne várja meg az utolsó pillanatot!
  • Több program van a honlapon, mint az én papír katalógusomban, melyiket nézzem?

    Előfordul, hogy év közben is csatlakoznak új partnerek hálózatunkhoz, és új programokkal bővül egy adott utalványhoz tartozó választási lehetőségek száma. Az Ön utalványa ezekre az új programokra is érvényes! Akkor is, ha ezeket az Ön papír katalógusában nyilvánvaló okok miatt nem tudjuk feltüntetni: ha a honlapon megjelennek az adott csomag kínálatában, Ön is jogosult rájuk!
  • Nem tudom lefoglalni a kinézett programot, a szolgáltatója nem elérhető. Mi történhetett?

    Időnként lehetségesek változások egy-egy csomag programlehetőségeiben. Előfordulhat például, hogy egy partnerünk megszünteti a csomagban található szolgáltatást, vagy a partner maga szűnik meg (bezár az étterem, vagy a szépségszalon). Nagyon ritkán az is előfordult már, hogy év közben szerződést bontottunk egy partnerünkkel, mert a szolgáltatás színvonala megváltozott és nem felelt meg az általunk elvárt minőségnek. Az ilyen jellegű változások ritkák, a programok túlnyomó többsége változatlanul marad az utalvány érvényességi ideje alatt. Ha Ön egy olyan programot választott ki, mely nem elérhető már kínálatukban, szíves megértését kérjük, és hogy válasszon egy másik programot a számos lehetőség közül! Nézze meg a honlapon is, hogy vannak-e új programok a papír katalógushoz képest, hiszen ezekből is választhat.
  • Probléma merült fel a szolgáltatással vagy a partnerrel, mit tegyek?

    Ritkán de lehetséges, hogy már a foglalás sem úgy megy, ahogy elvileg kellene. Nem akarja a szolgáltató a kupont elfogadni, nem azt a szolgáltatást nyújtja, ami a leírásban szerepel, nem is tud a Feldobox-ról. (Előfordulhat például, hogy új alkalmazottal van dolga, aki még nem is hallott a rendszerről.) Ha bármilyen problémája akad a szolgáltatással vagy minőségével, kérjük haladéktalanul értesítsen bennünket! Az összes feltüntetett partnerünkkel élő szerződésünk van a leírt szolgáltatásokra. Segítünk megoldani a helyzetet, tisztázni az esetleges félreértéseket, de ennek feltétele, hogy Ön értesítsen bennünket a problémáról.

    Amennyiben a szolgáltatás minőségével volt gondja, akkor is kérjük, tájékoztasson bennünket! Használja a Klub menüpont kérdőívét, vagy küldjön emailt. Számunkra kiemelten fontos, hogy minőségi szolgáltatást élvezhessen ajándékaink minden felhasználója, így Ön is.
  • Szívesen mondanék véleményt az ajándékról ill. a programról, lehet?

    Természetesen nagyon örülünk a visszajelzéseknek! A Klub menüpont alatt található elégedettségi kérdőívünk, melyet ha kitölt, nem csak mi fogunk nagyon örülni, hanem lehet, hogy Ön is, hiszen a kitöltők között minden hónapban értékes ajándékokat sorsolunk ki! A kérdőívek feldolgozásából készülnek a honlapon olvasható élménybeszámolók. Ha nem kívánja kérdőívünket kitölteni, emailt is küldhet ügyfélszolgálatunknak.

Ajándékot szeretnék vásárolni

  • Van-e különbség az online és a valamelyik üzletben történő vásárlás között?

    Azon alapvető különbségen túl, hogy az online vásárlás kényelmes, de van, aki inkább a boltban kézbe vételhez ragaszkodik, árbeli különbség nemigen van. A termékeink egységes árakon kaphatók mindenhol. Ritka kivételként egyes üzletekben kisebb kerekítési különbségek lehetnek.

    Jelentősebb árbeli különbség akkor lehet, ha akciót hirdetünk: a kedvezményes árak a nálunk történő vásárlásokra érvényesek (online, telefonon, vagy irodánkban). Illetve akkor, ha már vásárolt nálunk online, és személyes fiókjában hűségkedvezményeket írtunk jóvá. Ezekről bővebben a Klub menüpont alatt olvashat.
  • Hogyan tudok fizetni, ha online vásárolok?

    Többféle fizetési mód között is választhat: bankkártyás vásárlás, banki átutalás és postai utánvét (a postásnak fizet készpénzben a csomag átvételekor).

    A bankkártyás fizetést lebonyolító banki partnerünk a CIB Bank. A vásárlás a VISA és a Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal lehetséges. Pl. a CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.
  • Biztonságos-e az online bankkártyás fizetés?

    Igen. Webáruházunk a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Feldobox a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Feldobox nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően tájékoztatjuk. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást, mely egyébként a legbiztonságosabb biztonsági protokoll.
  • Van egy akciós kedvezmény kódom, hogyan használhatom fel?

    Csak be kell gépelnie a kódot a megfelelő felületen az online vásárlási folyamat során, akkor, amikor fizetési módot választ. A tovább gomb megnyomásával a kedvezmény levonódik a fizetendő összegből, és az összesítésben már a kedvezményes ár lesz feltüntetve.

    Felhasználás előtt ellenőrizze a kedvezményes ajánlat feltételeit. Egy rendeléshez csak egy kedvezmény kódot használhat.
  • Hogyan kapom meg az ajándékokat, amiket online rendelek?

    Csomagját a lehető leghamarabb elkészítjük és feladjuk. A Magyar Postán keresztül szállítunk, tértivevényesen, Magyarország területén belül bárhová, a rendeléstől (banki átutalásnál a fizetéstől) számított 3 munkanapon belül. A termékek minden esetben védőcsomagolásban és biztonságosan kerülnek elküldésre. Kérjük a csomag átvételekor ellenőrizze annak állapotát. Amennyiben a csomag megsérült, azt jeleznie kell a postásnak!

    Felár ellenében futárszolgálattal expressz szállítás is kérhető.
  • Hova kérhetem a szállítást?

    Magyarország területén belül bárhová. Megadhat a számlázási címtől eltérő kézbesítési címet is: például kérheti a kiszállítást munkahelyére, ahol nap közben át tudja venni küldeményt.
  • Nem tudtam átvenni a csomagom, mi a teendő?

    Ha távolléte miatt a posta/szolgáltató nem tudta Önnek kézbesíteni a csomagot, egy értesítést hagynak. Ez alapján Önnek kell gondoskodnia a csomag átvételéről a postán, vagy a posta/szolgáltatóval egyeztetve. Egyszóval ugyanúgy működik mint bármely más tértivevényes küldemény átvétele.
  • Lehetséges az ajándékot valaki másnak küldetni?

    Magyarország területén belül bárhová kérhet szállítást, így más névre is küldheti ajándékát, azonban ez esetben ne az utánvételes fizetési módot válassza!

    Amennyiben óhajtja, az ajándék becsomagolását ill. egy személyes üzenet elhelyezését is vállaljuk, keresse ügyfélszolgálatunkat ezzel kapcsolatban.
  • Követhető-e a rendelésem annak feladása után?

    Igen, rendelését a honlapunkon létrehozott személyes fiókjában tudja követni. Ha korábban még nem regisztrált oldalunkon, az első online vásárlás alkalmával létrehozunk Önnek egy személyes fiókot, melyben kedvezményeket gyűjthet, és ahol rendeléseit is követni tudja. Minden egyes online vásárlás egy egyedi sorszámot kap, és utólag is meg tudja nézni az összes rendelését.
  • Lemondhatok egy már feladott rendelést?

    Mivel rendelése után csomagját a lehető leghamarabb elkészítjük és feladjuk, azt lemondani már nem lehet, kiszállításra kerül. Azonban, a 17/1999. (II. 5.) kormányrendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól ill. átvételtől számított 8 munkanapon belül. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését. Írásbeli lemondó nyilatkozatát a sértetlen termékkel és a számlával vagy annak másolatával, saját költségén küldje vissza a Feldobox címére. A megérkezésétől számított 30 napon belül visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. Elállás esetén a visszaküldés költsége a vevőt terheli, utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a szállítás költségét is. 

    Abban az esetben, ha a terméket felbontotta, használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.

    Ha rendelésének lemondásával vagy módosításával kapcsolatban kérdése lenne, keresse ügyfélszolgálatunkat!
  • Szeretném elolvasni az Általános Szerződési Feltételeket, hol találom?

Feldobox Klub

  • Hogyan hozhatok létre személyes fiókot, ahol kedvezményeket gyűjthetek?

    A Klub Menüpont alatt regisztrálva lehet személyes fiókot létrehozni, illetve az első online rendelés alkalmával automatikusan létrehozzuk, hiszen a kedvezményeken felül a rendeléseit is itt tudja követni.
  • A személyes fiókom akkor is működik, ha nincs élménykártyám?

    Igen, természetesen. Kedvezményeket tud gyűjteni következő rendeléseire, és követni tudja az eddigi rendeléseket. Azonban az ingyenes házhozszállítást nem tudja igénybe venni, azt az élménykártya nyújtja, és összes partnerünknél is csak élménykártyával érkezve veheti igénybe a Klub kedvezményeket. A kártya tehát nem kötelező, de érdemes kérnie, hiszen ingyen elküldjük Önnek, és még több előnyben részesülhet!
  • Ha létrehozok egy személyes fiókot, automatikusan küldenek egy élménykártyát?

    Nem, a kártyát kérnie kell, vagy a regisztrációkor, vagy akár később személyes fiókjában, és mi ingyen elküldjük az Ön által megadott címre.
  • Meddig érvényes az élménykártya?

    A kedvezményekre jogosító élménykártyánknak nincs lejárati ideje, a kedvezményrendszer fennállásáig érvényes. Használja sokáig egészséggel!
  • Ha új partnerek kerülnek be a Feldobox hálózatba, náluk is kapok kedvezményeket élménykártyámmal?

    Igen, a partnereinknél bármikor igénybe vehető kedvezmények listáját honlapunkon frissítjük, és az ott található szolgáltató partnereknél érvényes az Ön kártyája akkor is, ha már korábban megvolt.
  • Miért érdemes a havi programtippekre feliratkozni?

    Mert az állandó kedvezményeknél még jelentősebb időszakos ajánlatokról csak így tudjuk Önt tájékoztatni.